Strednodobým cieľom HappyFoto je uhlíkovo neutrálna výroba. Čiastkový úspech sme zaznamenali už v roku 2022, od kedy sa môžeme chváliť 100% kompenzáciou uhlíkovej stopy, ktorá vzniká pri výrobe všetkých našich digitálne tlačených fotoproduktov. Meranie, vyhodnotenie a kompenzácia prebieha prostredníctvom ekologickej organizácie na ochranu klímy ClimatePartner. Certifikovaný projekt Plastic Bank, ktorý sme si pre kompenzáciu vybrali, sa zaoberá ochranou znečistenia svetových oceánov plastami.
V júli 2022 sme sa po viac ako mesačnom maratóne legislatívneho auditu a kontroly nákupných procesov stali hrdým certifikovaným obchodom Slovenskej asociácie pre elektronický obchod, ktorej hlavným cieľom je rozvoj a podpora elektronického obchodu na Slovensku. HappyFoto je prvou certifikovanou spoločnosťou vo svojom obore.
Tému umelej inteligencie nebolo možné prehliadať a bolo nutné postaviť sa trendu čelom. Po mesiacoch tvrdej práce sa zrodila aplikácia HappyFoto smart moments, ktorá ako prvá z dielne HappyFoto využíva schopnosti umelej inteligencie. Prvá verzia aplikácie je položením základného kameňa novej rady programov na objednávanie produktov z fotiek novej generácie, reflektujúc na zmeny chovania zákazníkov, zrýchlený spôsob života a dynamického životného štýlu.
Radikálnou zmenou sme oslávili sviatok práce. Aby sme sa mohli naďalej vyvíjať, ponúkať zákazníkom prvotriedny servis a servírovať im vybrané lahôdky, bolo nutné vymeniť celú IT infraštruktúru firmy. Nešlo iba o výmenu programov pre zákazníkov (webové stránky, programy pre objednanie), ale aj interný software a hardware. Za najväčšiu hviezdu zrodenú z tejto výmeny považujeme novú HappyFoto aplikáciu pre objednávanie, ktorá funguje vo všetkých zariadeniach a systémoch.
Novou technológiou a novou osobnosťou sme oslávili 13. výročie firmy. Do vedenia materskej spoločnosti sa k majiteľovi B. Kittelovi pripája jeho dcéra Marlene a spoločne kráčajú v ústrety moderným zajtrajškom. Prvým spoločným krokom a oslavou tohoto dôležitého medzníka je spustenie nových webových stránok s najmodernejšími technológiami s veľkým množstvom vymožeností a výhod pre vás, našich zákazníkov.
V čase desiatych narodenín sa nám podarilo na Slovensku pokoriť hranicu 140 000 zákazníkov a 40 000 fanúšikov na Facebooku. Za tento super výkon sme vás, našich zákazníkov, odmenili jedinečnou testovacou akciou na fotoknihu. Táto bola taká úspešná, že nám po prvýkrát a pevne veríme, že aj naposledy, položila servery.
Do tejto chvíle nevídané sa v HappyFoto stáva skutočnosťou. Podarilo sa nám vymyslieť a zrealizovať systém, kedy zákazníci obdržia všetky produkty svojej objednávky v jednom balíku. Vzhľadom k tomu, že rôzne kategórie výrobkov sa vyrábajú na rôznych miestach fotolaboratória, niektoré aj v iných lokalitách, dokonca aj štátoch, bol tento krok skutočnou technologickou bombou.
V roku 2005 sme prišli na trh s novým fotoproduktom - fotoknihou. Jej popularita u zákazníkov raketovo rástla a behom niekoľkých rokov sa stala najobľúbenejším produktom. Postupne sme do ponuky zaviedli všetky možné jej varianty, ktoré sa od seba líšia rozmerom, materiálom, väzbou a doskami. Výsledným produktom je ale vždy krásna fotokniha, fotoalbum novej generácie.
Majiteľ rakúskeho fotolaboratória B. Kittel sa rozhodol v roku 2004 založiť v Slovenskej republike vlastnú firmu, ktorá zahajuje 1. júna pod vedením konateľky M. Bílé Čížkové svoju činnosť. Od založenia má spoločnosť jasno vytýčené firemné hodnoty, ktorými sú ochrana životného prostredia a nekompromisne korektné jednanie so všetkými zákazníkmi aj úradmi.